Počet záznamov: 1  

Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti SR v ére nového marketingu

  1. Názov Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti SR v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04
    Autorské údajeDagmar Lesáková a kolektív
    Ďalší autori Daňo Ferdinand (Vedecký redaktor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hölcz Róbert (Recenzent)
    Čimo Jozef (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , Bratislava, 2006. - 76 s.
    ISBN80-225-2283-X , 978-80-225-2283-0
    PoznámkyVEGA 1/1231/04
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina, nemčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * konkurencieschopnosť * marketing strategický
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Odkazy (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra883167
    Archív EPCE06 00851-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    883167SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.