Počet záznamov: 1  

Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti SR v ére nového marketingu

  1. Názov Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti SR v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04
    Autorské údajeDagmar Lesáková a kolektív
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Trenčiansky Otto
    Ďalší autori Hölcz Róbert (Recenzent)
    Čimo Jozef (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta , (Bratislava, Slovensko)
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , Bratislava, 2006. - 76 s.
    ISBN80-225-2283-X , 978-80-225-2283-0
    PoznámkyVEGA 1/1231/04. - Bibliogr. odkazy.
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina, nemčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * konkurencieschopnosť * marketing strategický
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Odkazy (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra883167
    Archív EPCE06 00851-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    883167SEKVšeobecná študovňalen prezenčne