Počet záznamov: 1  

Cena

  1. Názov Cena . Časť 5. Marketing, stratégia malej firmy : Časť 5.2.2
    Autorské údajeSlávka Šagátová
    Autor Šagátová Slavka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokumentPodnikateľské minimum : školiaci materiál Príručka pre začínajúcich podnikateľov. S. 109-115. - Bratislava : Slovenská asociácia malých podnikov, 2006. ISBN 80-969619-7-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá ceny * tvorba cien * dopyt * ponuka * ceny trhové * prirážky cenové * trh * náklady
    AnotáciaOvplyvnenie výšky ceny dopytom a ponukou. Cenová stratégia. Postupy tvorby cien. Nákladovo orientovaná tvorba cien. Výpočet ceny výrobku pomocou ziskovej prirážky. Výpočet ceny konkrétneho výrobku. Výpočet ceny služieb pomocou hodinovej sadzby. Konkurenčne a dopytovo orientovaná tvorba cien.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 00894-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.