Počet záznamov: 1
Cena
Názov Cena . Časť 5. Marketing, stratégia malej firmy : Časť 5.2.2 Autorské údaje Slávka Šagátová Autor Šagátová Slavka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Podnikateľské minimum : školiaci materiál Príručka pre začínajúcich podnikateľov. S. 109-115. - Bratislava : Slovenská asociácia malých podnikov, 2006. ISBN 80-969619-7-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá ceny * tvorba cien * dopyt * ponuka * ceny trhové * prirážky cenové * trh * náklady Anotácia Ovplyvnenie výšky ceny dopytom a ponukou. Cenová stratégia. Postupy tvorby cien. Nákladovo orientovaná tvorba cien. Výpočet ceny výrobku pomocou ziskovej prirážky. Výpočet ceny konkrétneho výrobku. Výpočet ceny služieb pomocou hodinovej sadzby. Konkurenčne a dopytovo orientovaná tvorba cien. Kategória EPC Odborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 00894-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1