Počet záznamov: 1
Marketingová marža mlieka a mliečnych výrobkov na Slovensku
Názov Marketingová marža mlieka a mliečnych výrobkov na Slovensku Preklad názvu Marketing margin for milk and dairy products in Slovakia Autorské údaje Tesfu Weldesenbet Autor Weldesenbet Tesfu Zdrojový dokument Ekonomika poľnohospodárstva. Roč. 7, č. 1 (2007), s. 39-50. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2007. ISSN 1335-6186 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá mlieko * výrobky * ceny spotrebiteľské * ceny nákupné * ceny výrobné * výrobcovia * marketing Anotácia Analýza vzájomných cenových vzťahov medzi nákupnou, spracovateľskou a spotrebiteľskou cenou mlieka a mliečnych výrobkov v rokoch 1995-2005 v Slovenskej republike. Výpočet spracovateľskej , obchodnej a celkovej marketingovej marže, podiel prvovýrobcu na spotrebiteľskej cene sledovaných výrobkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-4
článok
Počet záznamov: 1