Počet záznamov: 1
CRM aktivity - spoločný alebo zdieľaný marketing ziskového a neziskového sektora
Názov CRM aktivity - spoločný alebo zdieľaný marketing ziskového a neziskového sektora Autorské údaje Ľudovít Hajduch Autor Hajduch Ľudovít EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Efekt : časopis pre efektívne riadenie MVO. Roč. 1, č. 3 (2007), s. 13-15. - Bratislava : 1. Slovenské neziskové servisné centrum, 2007. ISSN 1336-3344 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * firmy * organizácie neziskové * pojmy Anotácia CRM - Cause-related marketing - Spoločný/zdieľaný marketing - ide o spojenie neziskovej organizácie a jej dobrého mena s produktami alebo podnikateľskými aktivitami ziskovo orientovanej firmy s cieľom získať obojstranne prospešnú spoluprácu a výhody. Pre firmy to znamená rast tržieb, pre neziskovú organizáciu získanie určitej finančnej sumy z tohto nárastu. Najčastejšie príčiny nespolupráce a nedôvery. Problémy týkajúce sa transparentnosti a zvučnosti mena neziskových organizácií. Dotazník pre tretí sektor, závery zo spracovaných výsledkov - poznanie pojmu CRM, prínos spojenia marketingu neziskového a ziskového sektora, finančné problémy, podmienky slovenského hospodárstva. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 00246-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-6
článok
Počet záznamov: 1