Počet záznamov: 1  

CRM aktivity - spoločný alebo zdieľaný marketing ziskového a neziskového sektora

  1. Názov CRM aktivity - spoločný alebo zdieľaný marketing ziskového a neziskového sektora
    Autorské údajeĽudovít Hajduch
    Autor Hajduch Ľudovít EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Efekt : časopis pre efektívne riadenie MVO. Roč. 1, č. 3 (2007), s. 13-15. - Bratislava : 1. Slovenské neziskové servisné centrum, 2007. ISSN 1336-3344
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * firmy * organizácie neziskové * pojmy
    AnotáciaCRM - Cause-related marketing - Spoločný/zdieľaný marketing - ide o spojenie neziskovej organizácie a jej dobrého mena s produktami alebo podnikateľskými aktivitami ziskovo orientovanej firmy s cieľom získať obojstranne prospešnú spoluprácu a výhody. Pre firmy to znamená rast tržieb, pre neziskovú organizáciu získanie určitej finančnej sumy z tohto nárastu. Najčastejšie príčiny nespolupráce a nedôvery. Problémy týkajúce sa transparentnosti a zvučnosti mena neziskových organizácií. Dotazník pre tretí sektor, závery zo spracovaných výsledkov - poznanie pojmu CRM, prínos spojenia marketingu neziskového a ziskového sektora, finančné problémy, podmienky slovenského hospodárstva.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00246-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.