Počet záznamov: 1  

Interpodnikové vzťahy na trhu výrobnej sféry

  1. Názov Interpodnikové vzťahy na trhu výrobnej sféry
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 3-4 (2006), s. 2-6. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864
    PoznámkyVEGA 1/123/04 "Transformačné zmeny interpodnikových vzťahov v oblasti nákupu"
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming
    Heslá vzťahy medzipodnikové * spolupráca podnikov * podnik výrobný * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * nákup * dodávatelia * partneri obchodní * veľkosť podnikov * prieskum štatistický
    AnotáciaCharakteristika interpodnikových vzťahov. Interpodnikové vzťahy a nákupná politika podniku. Rozhodovanie podniku medzi nákupom alebo výrobou. Rozdelenie nákupov medzi niekoľkých dodávateľov. Podstata vzťahov s dodávateľmi. Analýza údajov z prieskumu, ktorý sa týkal organizácie, nástrojov, metód práce a názorov na funkciu nákupu, ktoré existujú v jednotlivých typoch podnikov na území Slovenska.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE07 00426-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.