Počet záznamov: 1
Rozdiely a súvislosti medzi firemným imidžom a firemnou identitou
Názov Rozdiely a súvislosti medzi firemným imidžom a firemnou identitou Autorské údaje Ľuboš Mišún, Juraj Mišún Autor Mišún Ľuboš EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Mišún Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing a obchod 2005 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Zvolen november 2005. Modelovanie využitia zdrojov a uplatnenia produktov na trhu EÚ. S. 261-265. - Zvolen : Bratia Sabovci, s.r.o., 2005. ISBN 80-89029-97-3 Výstup z projektu VEGA 1/2635/05 Trh - ATESTT. Transformácia a reforma hospodárstva, harmonizácia s EÚ - analýza tovarových, ekonomických a sociálnych dôsledkov na trh tovarov
Poznámky VEGA 1/2635/05 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá imidž * komunikácia firemná * komunikácia manažérska * rast podniku * identita podniková Anotácia Pojem imidž firmy. Firemná identita. Vzťah firemnej identity a firemného imidžu. Ich rozdiely. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 01214-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1