Počet záznamov: 1  

Strategické marketingové plánovanie rozvoja územia

  1. Názov Strategické marketingové plánovanie rozvoja územia
    Autorské údajeAnna Vaňová
    Autor Vaňová Anna
    Korporácia Občianske združenie EKONÓMIA
    Vydavateľské údajeBanská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici , 2006. - 138 s.
    Edícia Studia oeconomica , 31
    ISBN80-8083-301-X
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá plánovanie strategické * marketing * urbanizácia * urbanizmus * analýzy * analýza trhu * konkurencia * ceny * komunikácia marketingová
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 2, prezenčne 0
    Signatúra819316, 833419

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    819316SEKSklad knižničného fonduvoľný
    833419SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.