Počet záznamov: 1
Strategické marketingové plánovanie rozvoja územia
Názov Strategické marketingové plánovanie rozvoja územia Autorské údaje Anna Vaňová Autor Vaňová Anna Korporácia Občianske združenie EKONÓMIA Vydavateľské údaje Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici , 2006. - 138 s. Edícia Studia oeconomica , 31 ISBN 80-8083-301-X Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá plánovanie strategické * marketing * urbanizácia * urbanizmus * analýzy * analýza trhu * konkurencia * ceny * komunikácia marketingová Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 2, prezenčne 0 Signatúra 819316, 833419

kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 819316 SEK Sklad knižničného fondu voľný 833419 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1