Počet záznamov: 1  

Nástroje marketingového mixu v podnikaní malých a stredných podnikoch

  1. Názov Nástroje marketingového mixu v podnikaní malých a stredných podnikoch
    Autorské údajeAlena Chodasová
    Autor Chodasová Alena EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR : zborník z vedeckej konferencie : Modra- Harmónia, 10.5.-11.5.2007. S. 145-147. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007 / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska. ISBN 978-80-225-2364-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing mix * podnikanie malé * podnikanie stredné * produkty * správanie spotrebiteľa * podpora predaja * reklama
    AnotáciaDefinovanie a úlohy marketingu malých a stredných podnikov. Stratégie tvorby cien. Voľba marketingového mixu. Charakteristika štyroch základných metód na ovplyvňovanie správania so spoločným názvom komunikačný systém.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00322-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.