Počet záznamov: 1  

Strategičeskij brend-menedžment

  1. Názov Strategičeskij brend-menedžment : sozdanije, ocenka i upravlenije maročnym kapitalom
    Súbežný názovStrategic brand management
    Autorské údajeKevin Lejn Keller, perevod: L. V. Gerasimčuk ... [et al.]
    Autor Keller Kevin Lane
    Ďalší autori Gerasimčuk L. V. (Prekladateľ)
    Vydavateľské údajeMoskva : Viľjams , 2005. - 697 s.
    Vydanie2. izd.
    ISBN5-8459-0682-2
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumenturuština
    Krajina vydaniaRuská federácia
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * hodnota * riadenie strategické * manažment strategický * kapitál vlastný * marketing * kontrola * tovar
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra820228

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    820228SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.