Počet záznamov: 1
Spotřebitelé jsou v zajetí emocí a podvědomí
Názov Spotřebitelé jsou v zajetí emocí a podvědomí Autorské údaje Ivan Tomek Autor Tomek Ivan Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 10 (říjen 2007), s. 14-15. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * prieskum spotrebiteľský * komunikácia interpersonálna * etnografia * marketing * výskum Anotácia Orientácia spotrebiteľského výskumu na podvedomie a emócie spotrebiteľa. Klesanie dôrazu na racionalitu. Význam pozorovania pri spotrebiteľskom výskume. Etnografia v spotrebiteľskom výskume. Zameranie výskumu na interpersonálnu komunikáciu ( word-of-mouth). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 7-12
článok
Počet záznamov: 1