Počet záznamov: 1
Spoločenská zodpovednosť firmy ako súčasť firemnej identity
Názov Spoločenská zodpovednosť firmy ako súčasť firemnej identity Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Svět práce a kvalita života v globalizované ekonomice : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : Praha, 13.-14. září 2007. - Praha : VŠE Praha, 2007 / Dvořáková Zuzana ; Stříteský Marek ; Svět práce a kvalita života v globalizované ekonomice Mezinárodní vědecká konference ; Vysoká škola ekonomická v Praze. ISBN 978-80-245-1207-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia Heslá firmy * zodpovednosť spoločenská * definície * priemysel tabakový * Slovensko Anotácia Spoločenská zodpovednosť firiem (CSR) ako nový fenomén, k vymedzeniu pojmu. SCR ako dobrovoľné integrovanie sociálnych a ekologických hľadísk do každodenných firemných operácií a interakcií so zainteresovanými stranami. Zainteresované strany - stakeholders. Komunuikácia - kľúčový faktor vo vzťahoch s jednotlivými zainteresovanými stranami. Jadrom filozofie CSR je myšlienka trojitého základu podnikania (charakterizuje podnikanie ako aktivity zamerané nielen na ekologické, ale tiež sociálne a environmentálne ciele). Tabakový priemysel a koncepcia CSR. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 00885-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 132.3 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1