Počet záznamov: 1
The new strategic brand management
Názov The new strategic brand management : creating and sustaining brand equity long term Autorské údaje Jean-Noel Kapferer Autor Kapferer Jean-Noel Vydavateľské údaje London : Kogan Page , 2008. - 560 s. Vydanie 4th ed. ISBN 978-0-7494-5085-4 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky kvality * služby * produkty * farmakológia * obchod * internet * mestá * myslenie ekonomické * televízia * univerzity * školy * kapitál vlastný * trh * riadenie strategické * financie Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 824131
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 824131 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1