Počet záznamov: 1
Proč už neplatí tradiční marketing
Názov Proč už neplatí tradiční marketing Autorské údaje Kamran Kashani ... [et al.], překlad: Vilém Jungman, Jan Procházka Autor Kashani Kamran Ďalší autori Jungmann Vilém (Prekladateľ) Procházka Jan (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Brno : Computer Press , 2007. - 171 s. ISBN 978-80-251-1536-7 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * hodnota pridaná * marketing služieb * marketing mix * trh * dynamika systémov * manažéri * konkurencia * zisk * ceny * zákazníci Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 824365
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 824365 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1