Počet záznamov: 1  

TOP 100 nejhodnotnějších značek roku 2008

  1. Názov TOP 100 nejhodnotnějších značek roku 2008
    Autorské údajeMiloslava Brožová
    Autor Brožová Miloslava
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 12, č. 6 (červen 2008), s. 40-41. - Praha : Mladá fronta, 2008. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * tovar * kvalita výrobkov * firmy * výskum * spotrebitelia * inovácia výrobkov * svet
    AnotáciaRebríček TOP 100 BrandZ - založený nielen na ekonomických dátach, ale sa zaoberá aj hodnotením používateľov jednotlivých značiek, predpokladaným rastom a rizikami týchto značiek. Hlavné globálne trendy vyplývajúce z výskumu - nárast čínskych značiek, rýchlejší rast silných značiek, vzostup technológií, internet, inovatívnosť, investície do luxusu, dôraz na spotrebiteľov ako kľúč k úspechu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 6-11

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.