Počet záznamov: 1  

Teória a prax marketingového výskumu

  1. Názov Teória a prax marketingového výskumu
    Autorské údajeMargita Mesárošová, Peter Mesároš, František Mesároš
    Autor Mesárošová Margita
    Spoluautori Mesároš Peter EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Mesároš František
    Ďalší autori Výrost Jozef (Recenzent)
    Lieskovská Vanda (Recenzent) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Vydavateľské údajeKošice : VÚSI , 2008. - 343 s.
    ISBN978-80-89338-02-3
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * výskum * komunikácia marketingová
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Odkazy (1) - KNIHY
    Signatúra831220
    Archív EPCE09 00059-001, PHF - Archív EPC, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    831220SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.