Počet záznamov: 1
Teória a prax marketingového výskumu
Názov Teória a prax marketingového výskumu Autorské údaje Margita Mesárošová, Peter Mesároš, František Mesároš Autor Mesárošová Margita Spoluautori Mesároš Peter EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Mesároš František Ďalší autori Výrost Jozef (Recenzent) Lieskovská Vanda (Recenzent) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Vydavateľské údaje Košice : VÚSI , 2008. - 343 s. ISBN 978-80-89338-02-3 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * výskum * komunikácia marketingová Kategória EPC Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Odkazy (1) - KNIHY Signatúra 831220 Archív EPC E09 00059-001, PHF - Archív EPC, kópia titul. strany
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 831220 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1