Počet záznamov: 1
Interaktívna komunikácia v médiách
Názov Interaktívna komunikácia v médiách Preklad názvu Interactive media communication Autorské údaje Štefan Eisele, Júlia Lipianska Autor Eisele Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : Bratislava, september 2009. S. 32-41. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA 1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá komunikácia * médiá * televízia * rozhlas * telefón mobilný * technológie komunikačné * technológie informačné * gramotnosť digitálna Anotácia Základné východiská interaktívnej komunikácie. Interaktívna komunikácia v súčasnosti. Príklady interaktívnej komunikácie v rozhlase a v televízii. Digitálna gramotnosť. Inovatívne prístupy k interaktívnej komunikácii. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01576-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1