Počet záznamov: 1
Determinanty i instrumenty konkurowania w działaniach marketingowych
Názov Determinanty i instrumenty konkurowania w działaniach marketingowych Autorské údaje redaktor naukowy Halina Szulce Ďalší autori Szulce Halina (Vedecký redaktor) Vydavateľské údaje Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu , 2008. - 185 s. Edícia Zeszyty naukowe , 108 ISBN 978-83-7417-328-5 ISSN 1641-2168 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu poľština, angličtina Krajina vydania Poľsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * konkurencieschopnosť * konkurencia * reklama * produkty * trh * nákup * banky * bankovníctvo * ekológia * Poľsko Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 840318
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 840318 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1