Počet záznamov: 1
Nové trendy v marketingovej komunikácii
Názov Nové trendy v marketingovej komunikácii Autorské údaje Dana Hrušovská Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Nové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku. S. 165-172. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-167-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing ofenzívny * internet * nástroje marketingové Anotácia Účinky klasického 4P marketingu sa dostávajú do krízy. Novou rozvíjajúcou sa tendenciou, čo sa týka komunikačnej politiky je Guerrilla marketing. Je to nekonvenčný, univerzálny marketing, ktorý tvorí maximálny zisk z minimálnych investícií. Jeho obľúbenosť v súčasnosti medzi podnikateľmi neustále stúpa. je kreatívny, využíva originalitu a fantáziu. Guerrilla marketing je neustále opakovanie drobných útokov, ktorými si daná firma získava pozornosť, provokuje verejnosť, vyvoláva paniku a šokuje. Podobné črty majú aj ďalšie marketingové trendy - virálny marketing, buzz marketing, udercover marketing, skúsenostný marketing - stručná charakteristika. Web marketing - gamevertising, Astroturfing. Neuromarketing. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00606-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1