Počet záznamov: 1
Spoločensky zodpovedný marketing - neodkladný prístup firiem k trvale udržateľnému rozvoju
Názov Spoločensky zodpovedný marketing - neodkladný prístup firiem k trvale udržateľnému rozvoju Preklad názvu Societaly responsible marketing - the urgent approach of the companies to the sustainable development Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 9 (2010), s. 35-43. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA 1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * podnikanie zodpovedné * podnikanie sociálne * rozvoj trvalo udržateľný * skupiny záujmové * partnerstvo strategické Anotácia Teória participujúcich skupín (Teória stakeholders). Spoločensky zodpovedný marketing. Sociálne zodpovedné podnikateľské modely. Cause -related marketing (dobročinný marketing). Social marketing (sociálny marketing). Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00924-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 9-12
článok
Počet záznamov: 1