Počet záznamov: 1
Marketing strategies for the European market
Názov Marketing strategies for the European market Autorské údaje Viera Čihovská, Júlia Lipianska, Milan Oreský Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing międzynarodowy : uwarunkowania i kierunki rozwoju : VI. Sympozium Marketingu Miedzynarodowego, Zakopane, 14-16 czerwca 2010 r.. S. 49-57. - Warszawa : Polskie wydawdictwo ekonomiczne, 2010. ISBN 978-83-208-1888-8 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA 1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * koncepcie * stratégia marketingová * stratégia inovačná * spotrebitelia * Európa * Európska únia Anotácia Koncepcia európskeho marketingu. Európsky marketing a jeho národná, multinárodná a medzinárodná charakteristika a rozlišovanie špecifických rozdielov. Strategické alternatívy pre podnik v rámci európskeho trhu. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00208-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1