Počet záznamov: 1  

Marketing strategies for the European market

  1. Názov Marketing strategies for the European market
    Autorské údajeViera Čihovská, Júlia Lipianska, Milan Oreský
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentMarketing międzynarodowy : uwarunkowania i kierunki rozwoju : VI. Sympozium Marketingu Miedzynarodowego, Zakopane, 14-16 czerwca 2010 r.. S. 49-57. - Warszawa : Polskie wydawdictwo ekonomiczne, 2010. ISBN 978-83-208-1888-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    PoznámkyVEGA 1/0251/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * koncepcie * stratégia marketingová * stratégia inovačná * spotrebitelia * Európa * Európska únia
    AnotáciaKoncepcia európskeho marketingu. Európsky marketing a jeho národná, multinárodná a medzinárodná charakteristika a rozlišovanie špecifických rozdielov. Strategické alternatívy pre podnik v rámci európskeho trhu.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00208-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.