Počet záznamov: 1
Meranie výkonnosti marketingových aktivít
Názov Meranie výkonnosti marketingových aktivít Autorské údaje Katarína Kicáková Autor Kicáková Katarína EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Zdrojový dokument Zborník výstupov vedeckovýskumného projektu VEGA č. 1/3811/06 Analýza a rozvoj obchodných a marketingových aktivít malých a stredných podnikov Košického a Prešovského kraja v podmienkach jednotného trhu Európskej únie : Košice, november 2007. S. 86-99. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave, Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2007. ISBN 978-80-225-2475-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * výkonnosť * trh * zákazníci * investície * financie * hodnota podniku Anotácia Štruktúra produktivity marketingu. Stratégia a taktika. Vplyv na zákazníka. Marketingové aktíva. Vplyv na trh. Vplyv na financie. Vplyv na hodnotu firmy. Balanced scorecard (BSC) ako moderný nástroj merania výkonnosti. Využitie BSC na meranie výkonnosti marketingových aktivít. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E07 01111-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1