Počet záznamov: 1
Značka a marketingová stratégia
Názov Značka a marketingová stratégia Autorské údaje Anna Križanová, Juraj Kolenčík, Jana Majerová Autor Križanová Anna Spoluautori Kolenčík Juraj Majerová Jana Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 158-162. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Poznámky VEGA 1/0357/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * manažment produktový * produkty * výrobky značkové * značky výrobné * značky kvality * značky výrobkov * logo * spotrebitelia * zákazníci Anotácia Definícia, ktorá spája značku s pomenovaním alebo vizuálnym označením. Identifikácia a odlíšenie produktu i samotnej značky. Značka ako súbor informácií. Úloha značky v marketingovej stratégii. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1