Počet záznamov: 1
Marketing pro začátečníky
Názov Marketing pro začátečníky Autorské údaje Miroslav Foret Autor Foret Miroslav Vydavateľské údaje Brno : Computer Press, a.s. , 2010. - 178 s. Vydanie 2. aktualiz. vyd. Edícia Praxe manažera ISBN 978-80-251-3234-0 Druh dokumentu príručky Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing manažment * stratégia marketingová * plán marketingový * portfólio * nástroje marketingové * marketing mix * správanie spotrebiteľa * segmentácia trhu * produkty * ceny * distribúcia * propagácia * reklama * podpora predaja * práca s verejnosťou * marketing priamy * marketing medzinárodný Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 853847
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 853847 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne
Počet záznamov: 1