Počet záznamov: 1
Časové rady a ich miesto v ekonómii a marketingu
Názov Časové rady a ich miesto v ekonómii a marketingu Autorské údaje Tomáš Výrost Autor Výrost Tomáš EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF Zdrojový dokument Analýza spotrebiteľského správania ako zdroj informácií pre ekonomickú vedu a marketingové rozhodovanie : monografia z vedeckého seminára : 8.9.2000 Sninské Rybníky. [S. 1-3]. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2000. ISBN 80-225-252-4 Poznámky VEGA 1/6047/99 Druh dokumentu rozpis článkov z kníh Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E00 01461-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1