Počet záznamov: 1
Moderný marketing pomáha spájať ziskový a neziskový sektor
Názov Moderný marketing pomáha spájať ziskový a neziskový sektor Súbežný názov Modern marketing helps to connect the profitable and the non-profit sector Preklad názvu Modern marketing helps to connect the profitable and the non-profit sector Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 493-506. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá organizácie ziskové * organizácie neziskové * partnerstvo verejno-súkromné * partnerstvo sociálne * služby verejnoprospešné * organizácie nevládne * marketing sociálny * marketing spoločenský Anotácia Význam a úlohy neziskového sektora. Partnerstvo ziskového a neziskového sektora. Cause-related marketing (dobročinný marketing). Tri piliere CRM. Sociálny marketing. Fundraising. Tvorba fundraisingovej stratégie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 02020-002, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 13-16
článok
Počet záznamov: 1