Počet záznamov: 1
Udržateľný marketingový manažment - prečo a ako integrovať udržateľnosť do marketingového riadenia?
Názov Udržateľný marketingový manažment - prečo a ako integrovať udržateľnosť do marketingového riadenia? Súbežný názov Sustainable marketing management - why and how to integrate sustainability into marketing management? Autorské údaje Gabriela Pajtinková - Bartáková Autor Pajtinková - Bartáková Gabriela Zdrojový dokument Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : udržateľnosť ako pohyblivý cieľ? Ekonomické, sociálne, kultúrne, etické a ekologické problémy v čase ekonomickej recesie : zborník recenzovaných príspevkov [z konferencie] : Bratislava, 25. apríl 2012. S. 248-255. - Trenčín : [Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2012. ISBN 978-80-89306-14-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá marketing manažment * manažment environmentálny * marketing environmentálny * rozvoj trvalo udržateľný * podnikanie sociálne * zodpovednosť spoločenská * ekológia * etika Anotácia Vzťahy medzi pojmami udržateľnosť, udržateľný rozvoj, udržateľný marketing, zelený marketing a neziskový marketing z hľadiska toho, do akej miery integrujú princípy udržateľnosti do praxe. Koncepcia udržateľného marketingového manažmentu je významnou príležitosťou, ako zabezpečiť výkonnosť organizácie z dlhodobého hľadiska, spoločenské uspokojenie, ale aj efektívnosť marketingových aktivít. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1