Počet záznamov: 1  

Udržateľný marketingový manažment - prečo a ako integrovať udržateľnosť do marketingového riadenia?

  1. Názov Udržateľný marketingový manažment - prečo a ako integrovať udržateľnosť do marketingového riadenia?
    Súbežný názovSustainable marketing management - why and how to integrate sustainability into marketing management?
    Autorské údajeGabriela Pajtinková - Bartáková
    Autor Pajtinková - Bartáková Gabriela
    Zdrojový dokument Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : udržateľnosť ako pohyblivý cieľ? Ekonomické, sociálne, kultúrne, etické a ekologické problémy v čase ekonomickej recesie : zborník recenzovaných príspevkov [z konferencie] : Bratislava, 25. apríl 2012. S. 248-255. - Trenčín : [Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2012. ISBN 978-80-89306-14-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá marketing manažment * manažment environmentálny * marketing environmentálny * rozvoj trvalo udržateľný * podnikanie sociálne * zodpovednosť spoločenská * ekológia * etika
    AnotáciaVzťahy medzi pojmami udržateľnosť, udržateľný rozvoj, udržateľný marketing, zelený marketing a neziskový marketing z hľadiska toho, do akej miery integrujú princípy udržateľnosti do praxe. Koncepcia udržateľného marketingového manažmentu je významnou príležitosťou, ako zabezpečiť výkonnosť organizácie z dlhodobého hľadiska, spoločenské uspokojenie, ale aj efektívnosť marketingových aktivít.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.