Počet záznamov: 1  

Metódy marketingového výskumu a ich možnosti aplikácie v podnikovej praxi

  1. Názov Metódy marketingového výskumu a ich možnosti aplikácie v podnikovej praxi : bakalárska práca
    Autorské údajePatrik Varšányi, školiteľ: Peter Šinský
    Autor Varšányi Patrik
    Ďalší autori Šinský Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 44 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra868318

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce621.4 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.