Počet záznamov: 1
Význam strategického marketingu pri zvyšovaní konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov
Názov Význam strategického marketingu pri zvyšovaní konkurencieschopnosti malých a stredných podnikov Preklad názvu The Intent of strategic marketing within the small and medium enterprices competitiveness Autorské údaje Eva Ivanová Autor Ivanová Eva Zdrojový dokument Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Roč. 10, č. 1 (2012), s. 12-19. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2012. ISSN 1336-3727 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá podnik malý * podnik stredný * konkurencieschopnosť * marketing * komunikácia marketingová * riadenie strategické Anotácia Malé a stredné podniky a úloha strategického riadenia. Kritériá pre MSP. Strategický marketing a konkurencieschopnosť malých a stredných podnikov. Využitie marketingovej komunikácie na tvorbu, podporu a udržanie konkurenčnej výhody. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2012: 1-4
článok
Počet záznamov: 1