Počet záznamov: 1
Nástroje corporate citizenship mixu
Názov Nástroje corporate citizenship mixu Súbežný názov Tools of corporate citizenship mix Autorské údaje Helena Nízka Autor Nízka Helena Zdrojový dokument Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '12 : zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 10. - 11. október 2012. S. 582-587. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2012]. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * marketing sociálny * stratégia marketingová * partnerstvo verejno-súkromné * filantropia * sponzorovanie * zodpovednosť podniku spoločenská Anotácia Koncepcie spoločensky zodpovedného podnikania. Využívanie nástrojov s názvom Corporate Citizenship-Mix, ku ktorým patria: Corporate Giving, Sponsoring, Cause Related Marketing, Corporate Foundations, Corporate Volunteering, Social Commissioning, Community Joint-Venture resp. Public Private Partnership, Social Lobbying a Venture Philanthropy. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1