Počet záznamov: 1
The Marketing of High-tech Innovation: Research and Teaching as a Multidisciplinary Communication Task
Názov The Marketing of High-tech Innovation: Research and Teaching as a Multidisciplinary Communication Task Preklad názvu Marketing high-tech inovácií: Výskum a výučba ako multidisciplinárna komunikačná úloha Autorské údaje Rainer Hasenauer, Peter Filo, Herbert Störi Autor Hasenauer Rainer Spoluautori Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Störi Herbert Zdrojový dokument 1st international M-Sphere conference for multidisciplinarity in science and business : book of abstracts : 4th - 6th October 2012, Dubrovnik, Croatia. P. 50. - Dubrovnik : Accent, 2012. ISBN 978-953-99762-9-1 Poznámky Abstrakt. - N00092 Iné súvisiace práce The marketing of high-tech innovation: research and teaching as a multidisciplinary communication task / Hasenauer Rainer ; Filo Peter ; Störi Herbert Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Chorvátsko Systematika 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca Heslá technika nová * inovácia * marketing * komunikácia multikultúrna * vzdelávanie vysokoškolské * stredná Európa * východná Európa URL https://issuu.com/tvranes/docs/book_of_abstracts_m-sphere_conference_2012/64
https://www.m-sphere.com.hr/book-of-abstractsKategória EPC Abstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01142-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1