Počet záznamov: 1  

Manažerské rozhodování v marketingu

  1. Názov Manažerské rozhodování v marketingu
    Preklad názvuManagerial decision-making operation
    Autorské údajeFrantišek Smrčka
    Autor Smrčka František
    Zdrojový dokument Logos Polytechnikos. Roč. 2, č. 4 (2011), s. 51-64 online. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2011. ISSN 1804-3682
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * systémy informačné podnikové * báza dát * manažment * rozhodovanie manažérske * výskum marketingový
    AnotáciaČlenenie manažmentu marketingovej firmy na: manažmet CRM a manažment ERP. Spracovanie deskriptívnych dát marketingových prípadov. Štandardné marketingové prípady. Reálne marketingové prípady. Skúmanie aktivít manažmentu marketingovej firmy. Žurnál marketingových aktivít. Aplikácia marketingového výskumu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.