Počet záznamov: 1
Medzinárodný marketingový mix spoločností pôsobiacich na Slovensku vo farmaceutickom odvetví v období hospodárskej krízy
Názov Medzinárodný marketingový mix spoločností pôsobiacich na Slovensku vo farmaceutickom odvetví v období hospodárskej krízy Autorské údaje Lucia Furdová Autor Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077. S. 3-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3539-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * mix komunikačný * stratégia obchodná * priemysel farmaceutický * produkty * výroba chemická * kríza hospodárska Anotácia Základné prvky marketingového mixu (produkt, cena, distribúcia, komunikácia) aplikované na farmaceutický priemysel s dôrazom na legislatívne podmienky slovenského trhu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nerecenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01321-002, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1