Počet záznamov: 1  

Medzinárodný marketingový mix spoločností pôsobiacich na Slovensku vo farmaceutickom odvetví v období hospodárskej krízy

  1. Názov Medzinárodný marketingový mix spoločností pôsobiacich na Slovensku vo farmaceutickom odvetví v období hospodárskej krízy
    Autorské údajeLucia Furdová
    Autor Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Globalizácia ako fenomén vplývajúci na medzinárodné stratégie trhových subjektov v období hospodárskej krízy : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov č. 2316077. S. 3-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3539-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * mix komunikačný * stratégia obchodná * priemysel farmaceutický * produkty * výroba chemická * kríza hospodárska
    AnotáciaZákladné prvky marketingového mixu (produkt, cena, distribúcia, komunikácia) aplikované na farmaceutický priemysel s dôrazom na legislatívne podmienky slovenského trhu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nerecenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01321-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.