Počet záznamov: 1
Vplyv hodnoty značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov v medzinárodnom podnikaní
Názov Vplyv hodnoty značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov v medzinárodnom podnikaní : bakalárska práca Autorské údaje Beáta Polťáková, školiteľ: Lenka Šimorová Autor Polťáková Beáta Ďalší autori Šimorová Lenka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2013. - 42 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 871564
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 87.5 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 2.4 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1