Počet záznamov: 1
Nové on-line sociálne médiá a ich význam v komunikácii s cieľovými skupinami
Názov Nové on-line sociálne médiá a ich význam v komunikácii s cieľovými skupinami Preklad názvu New online social media and their role in communication to target audiences Autorské údaje Martina Ferencová, Viktória Ali Taha Autor Ferencová Martina Spoluautori Ali Taha Viktória Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 9, č. 1-2 (2013), s. 4-12. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2013. ISSN 1336-7137 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá médiá * siete sociálne * komunikácia elektronická Anotácia Analýza vedeckých, odborných, zahraničných i domácich zdrojov so zameraním na nové on-line sociálne médiá. Tieto sú v súčasnosti integrálnou súčasťou komunikácie s cieľovými publikami a teda i predmetom záujmu reflexií a úvah o ich vplyve na ne. Svoju úlohu zohrávajú na akademickej pôde a tiež v oblasti podnikania. Vytváranie a posilňovanie vzťahov spomínaných subjektov – sieťovanie – môže zabezpečiť rozvoj regiónu, v ktorom pôsobia. Pri využívaní on-line sociálnych médií pri sieťovaní subjektov a komunikácii s konkrétnymi cieľovými skupinami však treba zohľadniť nielen výhody, ale i nevýhody a prípadné riziká tohto spôsobu komunikácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 423.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1