Počet záznamov: 1
Reklama podniku pôsobiaceho v medzinárodnom prostredí
Názov Reklama podniku pôsobiaceho v medzinárodnom prostredí Preklad názvu Company advertisement operating in an international environment Autorské údaje Erika Spuchľáková Autor Spuchľáková Erika Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 3 (2012), s. 15-22. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2012. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá prostredie podnikateľské * marketing medzinárodný * Európska únia * Slovensko * konkurencia medzinárodná * reklama Anotácia Nevyhnutnosť zapojenia podnikov do oblasti medzinárodnej hospodárskej spolupráce je predurčená ako charakterom slovenskej ekonomiky, hlavne malým vnútorným trhom, nedostatočným vybavením prírodnými zdrojmi, relatívne vysokým stupňom špecializácie priemyslu a nedostatkom vlastných kapitálových zdrojov, tak dynamickým vývojom globalizácie svetovej ekonomiky, ktorý ovplyvňuje medzinárodné podnikateľské prostredie a strategické prístupy k medzinárodnému marketingu. Medzinárodná reklama môže slúžiť ako jeden z možných nástrojov odlíšenia sa od konkurencie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 3
článok
Počet záznamov: 1