Počet záznamov: 1
Nástroje merania efektívnosti kontextovej reklamy
Názov Nástroje merania efektívnosti kontextovej reklamy Súbežný názov Efficiency measurement instruments of the contextual advertisement Autorské údaje Pavol Kráľ Autor Kráľ Pavol Zdrojový dokument Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. S. 314-321. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * adresnosť reklamy * metódy propagačné * internet * stránky webové * komunikácia marketingová Anotácia Reklama šírená prostredníctvom internetu, ktorá zobrazuje informácie zadávateľa reklamy (inzerenta) v kontexte s obsahom webovej stránky. Prístupy, ktoré je možné uplatniť v procese merania efektívnosti kontextovej reklamy ako významného nástroja marketingovej komunikácie. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1