Počet záznamov: 1
Využitie neuromarketingu v procese budovania a riadenia hodnoty značky
Názov Využitie neuromarketingu v procese budovania a riadenia hodnoty značky Súbežný názov Utilization of neuromarketing in the process of creating and managing of the brand value Autorské údaje Jana Majerová Autor Majerová Jana Zdrojový dokument Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. S. 373-380. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * neuromarketing * komunikácia marketingová * skupiny cieľové * výrobky značkové * značky výrobné * hodnota Anotácia Neuromarketing je progresívnou marketingovou koncepciou, ktorej používanie v súčasnosti vyvoláva veľmi kontroverzné reakcie, a to nielen celospoločensky, ale aj v rámci odbornej verejnosti. Implementovanie neuromarketingu v procese budovania a riadenia hodnoty značky. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1