Počet záznamov: 1  

Dopady globálnej finančnej a hospodárskej krízy na marketingové prostredie spoločného trhu EÚ

  1. Názov Dopady globálnej finančnej a hospodárskej krízy na marketingové prostredie spoločného trhu EÚ
    Autorské údajeViera Čihovská
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. S. 23-33. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.12 - Cyklický pohyb hospodárstva
    Heslá kríza finančná * kríza hospodárska * trh spoločný * Európska únia * marketing * ukazovatele ekonomické * produkt domáci hrubý * trh práce * nezamestnanosť * miera nezamestnanosti
    AnotáciaDopady krízy na ekonomické a sociálne prostredie európskeho trhu. Marketingové prostredie spoločného trhu EÚ. Ekonomické prostredie a vplyv hospodárskej krízy na trh práce EÚ.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02144-003, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.