Počet záznamov: 1
Dopady globálnej finančnej a hospodárskej krízy na marketingové prostredie spoločného trhu EÚ
Názov Dopady globálnej finančnej a hospodárskej krízy na marketingové prostredie spoločného trhu EÚ Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. S. 23-33. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.12 - Cyklický pohyb hospodárstva Heslá kríza finančná * kríza hospodárska * trh spoločný * Európska únia * marketing * ukazovatele ekonomické * produkt domáci hrubý * trh práce * nezamestnanosť * miera nezamestnanosti Anotácia Dopady krízy na ekonomické a sociálne prostredie európskeho trhu. Marketingové prostredie spoločného trhu EÚ. Ekonomické prostredie a vplyv hospodárskej krízy na trh práce EÚ. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02144-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1