Počet záznamov: 1
Exploration of the importance of lovemarks concept among Slovak and Czech customers – results of survey
Názov Exploration of the importance of lovemarks concept among Slovak and Czech customers – results of survey Preklad názvu Odhalenie významu konceptu značky (lovemark) medzi slovenskými a českými zákazníkmi Autorské údaje Mária Šášiková Autor Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. S. 403-412 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Poznámky VEGA No. 1/1185/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 159.9 - Psychológia Heslá značky * marketing * výskum dopytu * Slovensko * Česko * emócie Anotácia Chronologický opis konceptu lovemark v modernej marketingovej praxi. Definícia, atribúty a rozdiely oproti "klasickej" značke. Rola emócií v rozhodovaní spotrebiteľa. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00567-027, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 708.8 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1