Počet záznamov: 1
Nakupovanie priateľské generáciám ako zdroj konkurenčnej výhody
Názov Nakupovanie priateľské generáciám ako zdroj konkurenčnej výhody Súbežný názov Senior friendly business as a source of competitive advantage Autorské údaje Michaela Krescanková Autor Krescanková Michaela EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 822-832 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Poznámky VEGA 1/0612/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65 - Riadenie podniku a organizácia priemyslu, obchodu a dopravy Heslá správanie spotrebiteľa * seniori * maloobchod * organizácia podniku * organizácia predaja * výhody konkurenčné Anotácia Príspevok poukazuje na dôležitosť segmentu seniorov v súčasnom marketingovom myslení predajcov. Seniori majú svoje osobité charakteristiky, potreby a preferencie v oblasti nákupu. Predajcovia by sa mali zamyslieť nielen nad rôznorodosťou ponúkaného sortimentu, ale aj nad dispozičným riešením prevádzok. Pohľad na reflektovanie trendu starnutia vo vybraných maloobchodných predajniach. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02171-075, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 525.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1