Počet záznamov: 1
Najnovšie trendy interaktívnej marketingovej komunikácie v oblasti artplacementu na Slovensku
Názov Najnovšie trendy interaktívnej marketingovej komunikácie v oblasti artplacementu na Slovensku Súbežný názov The recent trends in interactive marketing communication in areas of artplacement on the Slovak market Autorské údaje Lucia Vanková Autor Vanková Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 1719-1730 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Poznámky VEGA 1/1185/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * Slovensko * kampane reklamné * internet * siete sociálne * techniky reklamné Anotácia Pozitíva, negatíva a perspektívy vývoja najnovších trendov vo vývoji prvkov interaktívnej marketingovej komunikácie firiem (definícia, podstata, význam). Popis jednej z najdiskutovanejších marketingových komunikačných kampaní v oblasti Artplacementu na Slovensku – Rytmusova akadémia vzdelávania. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02171-007, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 537.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1