Počet záznamov: 1
Nákupné správanie spotrebiteľov v SR v kontexte relevantných vplyvov
Názov Nákupné správanie spotrebiteľov v SR v kontexte relevantných vplyvov Preklad názvu Consumer purchasing behavior in Slovak Republic in the context of relevant effects Autorské údaje Jana Majerová, Katarína Zvaríková Autor Majerová Jana Spoluautori Zvaríková Katarína Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2013), s. 51-59. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2013. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * marketing * stratégia marketingová Anotácia Deskripcia jednotlivých objektívnych a subjektívnych faktorov vplývajúcich na nákupné správanie spotrebiteľov v Slovenskej republike. Poznanie týchto faktorov je totiž spôsobilé posilniť konkurenčné postavenie značiek na trhu takým spôsobom, že manažéri budú schopní na základe ich analýzy kvalifikovanejšie odhadnúť budúce nákupné správanie spotrebiteľov a tomu podmieniť aj implementovaný marketingový mix.deskripciou jednotlivých objektívnych a subjektívnych faktorov vplývajúcich na nákupné správanie spotrebiteľov v Slovenskej republike. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 2
článok
Počet záznamov: 1