Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia vybranej pivovarníckej spoločnosti
Názov Marketingová stratégia vybranej pivovarníckej spoločnosti Autorské údaje Peter Lengyel, Jana Naščáková Autor Lengyel Peter Spoluautori Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Marketing, manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník abstraktov z 1. medzinárodnej konferencie, Košice, 24.-25. október 2013. S. 117-118. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislave, 2013. ISBN 978-80-225-3732-2 Poznámky Abstrakt Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing strategický * stratégia marketingová * inovácia Kategória EPC Abstrakty odborných prác z domácich podujatí (konferencie...) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01812-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1