Počet záznamov: 1  

Nation Branding as a Presentation Tool of Slovak Republic abroad

  1. Názov Nation Branding as a Presentation Tool of Slovak Republic abroad
    Preklad názvuNation Branding ako nástroj prezentácie Slovenskej republiky v zahraničí
    Autorské údajeMichal Držka
    Autor Držka Michal EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Zdrojový dokument Medzinárodné vzťahy 2013 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 14. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice, 5. - 6. december 2013, 1. časť A - G, 2. časť H - L, 3. časť M - Sta, 4. časť Sto - Z. S. 180-190 [CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3802-2
    PoznámkyPMVP I-13-115-00. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá štát * prezentácia * propagácia * Slovensko
    AnotáciaProblematika prezentácie štátu v zahraničí. Autor zameriava svoju pozornosť na výskum oblasti nation branding-u, ktorý sa javí byť ideálnym prostriedkom na propagovanie malých štátov v cudzine. Cieľom branding-u je vytvoriť v zahraničí jedinečný obraz krajiny či regiónu. Predkladaný príspevok ponúka návod a sériu príkladov na to, ako si vytvoriť správnu branding stratégiu. Osobitá pozornosť je venovaná jednotnej prezentácie Slovenska v zahraničí s využitím nástrojov nation branding-u.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01994-014, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.