Počet záznamov: 1  

Nation branding ako prostriedok prezentácie štátu v zahraničí

  1. Názov Nation branding ako prostriedok prezentácie štátu v zahraničí
    Súbežný názovNation branding as tool of state presentation in abroad
    Autorské údajeMichal Držka
    Autor Držka Michal EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Zdrojový dokument MMK 2013 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník IV. : 9. - 13. prosince 2013 Hradec Králové, Česká republika. S. 3098-3108 [CD-ROM]. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2013. ISBN 978-80-87952-00-9
    PoznámkyPMVP I-13-115-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá štát * imidž * prezentácia * Slovensko
    AnotáciaNation branding je ideálnym prostriedkom na propagovanie predovšetkým malých štátov. Cieľom brandingu je vytvoriť v zahraničí jedinečný obraz krajiny či regiónu. Predkladaný príspevok ponúka návod a sériu príkladov na to ako si vytvoriť správnu branding stratégiu. Prečo nastáva éra competitive identity (CI), šesťuholník CI. Jednotná prezentácia štátu v zahraničí. Ponaučenie pre Slovensko.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02034-013, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.