Počet záznamov: 1
Inovačná marketingová koncepcia alternatívneho placementu bryndze v konkurencii probiotických výrobkov
Názov Inovačná marketingová koncepcia alternatívneho placementu bryndze v konkurencii probiotických výrobkov : diplomová práca Autorské údaje Michaela Štáliková, školiteľ: Peter Filo Autor Štáliková Michaela Ďalší autori Filo Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2014. - 97 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 884377
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 2.2 MB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 16.7 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1