Počet záznamov: 1
Možnosti a problémy uplatnění pupilometrie v marketingu
Názov Možnosti a problémy uplatnění pupilometrie v marketingu Preklad názvu Possibilities and problems of pupillary measurement utilization in marketing Autorské údaje Viera Vávrova, Petr Červenka, Jana Naščáková, Marcela Gergeľová Autor Vávrova Viera Spoluautori Červenka Petr Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Gergeľová Marcela Zdrojový dokument Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : nekonferenčný zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013, Košice. S. [1-11] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013 / Ďuričeková Denisa ; Pružinský Michal ; Antošová Mária ; Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3731-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 57 - Biologické vedy Heslá inžinierstvo génové * vedy biologické * biológia * bionika * biometrika * experimenty * marketing Anotácia Pupilometria je metóda merania veľkosti pupily (zornička) pri reakcii na podnet tzv. pupilárneho reflexu. Podstata a využitie pupilometrie, druhy pupilometrie, praktické návrhy a predpoklady pre budúce využitie v marketingu. Experiment. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 00320-010, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1