Počet záznamov: 1
Zvyšovanie úrovne kvality vzťahov so zákazníkmi prostredníctvom aplikačných riešení
Názov Zvyšovanie úrovne kvality vzťahov so zákazníkmi prostredníctvom aplikačných riešení Preklad názvu Increasing the level of quality relationships with customers through application solutions Autorské údaje Jana Sekulová, Peter Ihnat, Eva Nedeliaková Autor Sekulová Jana Spoluautori Ihnat Peter Nedeliaková Eva Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2014), s. 65-73. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2014. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * podnik dopravný * doprava železničná * náklady * efektívnosť ekonomická Anotácia Implementácia stratégie CRM a softvérového riešenia pre danú stratégiu v podmienkach železničnej dopravy. V súčasnosti je potrebné hľadať nové cesty ako zvýšiť kvalitu služieb na železnici a prilákať zákazníkov. Jednou z ciest ako dosiahnuť zvýšenie kvality poskytovaných služieb môže byť zavedenie CRM v železničných dopravných podnikoch. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 1
článok
Počet záznamov: 1