Počet záznamov: 1
Kvalita ako konkurenčná výhoda v sektore služieb
Názov Kvalita ako konkurenčná výhoda v sektore služieb Súbežný názov Quality such as competitive advantage in the services sector Autorské údaje Alica Lacková Autor Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 303-313 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9 Výstup z projektu KEGA 017EU-4/2013 Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí
Poznámky KEGA 017EU-4/2013 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor Heslá kvalita služieb * riadenie kvality * ruch cestovný * strediská informačné * Slovensko Anotácia Analýza a zhodnotenie súčasnej úrovne kvality turistických informačných centier v Slovenskej republike. Vplyv kvality na konkurencieschopnosť. Ekonomický význam konkurencieschopnosti. Index globálnej konkurencieschopnosti. Konkurencieschopnosť SR. Kvalita v službách, riadenie kvality v službách. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01863-028, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 525.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1