Počet záznamov: 1
Značková politika v marketingovej stratégii
Názov Značková politika v marketingovej stratégii Súbežný názov Brand policy in the marketing strategy Autorské údaje Anna Hrnčiarová Turčiaková Autor Hrnčiarová Turčiaková Anna EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 2. ročníka medzinárodnej vedeckej konferencie : Košice, 23. - 24. október 2014. S. 223-229 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Dzuričková Jana ; Gontkovičová Barbora ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3982-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá značky * marketing * stratégia marketingová * riadenie strategické * značky maloobchodné * správanie spotrebiteľa Anotácia Interpretácie značky. Trendy v oblasti značkovej politiky. Strategické riadenie značiek. Pojem privátna značka. Spotrebiteľský postoj k predajcom privátnych značiek. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01380-006, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 474.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1